onsdag 3. februar 2010

ennå en od,

så ble d ennå en od på meg.. fastvakt igjen på akutten og meds... så på lukket etterpå.. og når de sa eg skulle der så tok eg tingene mine og gikk... en lege og noen sykepleiere kom etter.. de kom fra akutten og å prøvde og stoppe meg.. siden d var helg så jobber ikke psyko bilen.. så de sendte vanlig anbulanse.. eg var gått ut av sykehuset og på vei ned i veien... 4 ambulanse menn kom og holdt meg.. ble drit sint.. for de har ikke lov og bruke makt.. men d ska eg love deg de gjorde... de bærte meg sammen me noen sykepleiere og sånn opp på stuen t avd.. og så satt de der då. en på hver side og to forann meg.. t purken kom... og purken var drit teit.. han ene bare, ja deg har eg jo kjørt noen ganger, så vi trenger vel håndjern....

så ble d lukket då.. rett i belter.. så noen timer på isolat.. og når eg endelig kom inn igjen på rommet mitt så hadde eg et barberblad så eg kuttet... d ble jo oppdagget siden de satt i døråpningen t rommet og eg på badet.. fikk bare vært der i 3 min av ganger alene.. men klarte no og få noen kutt...
så ble d masse styr me blod, krangling for eg ville ikke gi fra meg d eg hadde.. de bestente seg for å strikke meg.. og d mistet eg fullstendig kontrollen for d takler eg ikke... eg ble jo holdt, men ble masse skriking og slåing av hode i mur gulvet, biting, kloring, belter, stripping i belter, sying i belter, depostrøyte i ræven og belter 8 timer i belter...

de to neste dagene var både belter og isolat.. men siste dagen måtte eg sove i den jævla vonde sengen.. men sov no godt då.. ble ganske dopet ned...

så har eg no vært en uke på dps.. noen turer på legevakten og sydd.. og så ble eg sendt hjem i dag... me store planer om od... men ska ikke bare være en od no.. for no e eg dritt lei... venter bare på at mamma og de ska legge seg så ingen merker noe... faen for et dritt liv... men verre og bli avvist når man sier man har planer om d.. no må eg jo gjennomføre d...

2 kommentarer:

  1. hæærreguud jente...ooff...det er ikke sånn du vil ha det vel? od er definitiv ikke noen lur ide...men jeg har gjort det selv,så skjønner deg jo..men bare trist at du skal ha det sånn :(

    håper du nå klarer å få litt ro og hvile,ta vare på deg selv.

    SvarSlett