fredag 5. februar 2010

lukket igjen.....

mamma fikk meg inn igjen på lukket på onsdag kveld.. masse styr.. men e no her ennå.. ble litt forbanna når eg kom pga totalt fotfølge.. men klarte likevel og kutte meg ganske stygt under dynen, de så d når blodet rant ned fra sengen... alarmen gikk.. eg ble holdt og de tok fra meg barberbladet.. eg ble drit forbanna og veivet armen rundt alle stder så alle fikk blod på seg... eg ble lagt i belter og lå der LENGE... fant ikke roen før eg fikk en deposprøyte i ræven... arg.. eg hater de sprøytene... kuttene kunne ikke sys mens eg lå i belter pga at eg ikke lå i ro.. og når eg først gjorde d.. så var d forseint og sy de.. og d ene kunne de ikke sydd her uansett...

fikk reise hjem me følge i går og hente ting.. og d første eg gjorde var og hive innpå 40 dulco.. alle e jo så opptatt av at eg ikke spiser her inne... men i dagg har eg spist en yoghurt.... kunne jo nesten gjøre d siden eg har vært på do i 5 timer...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar