mandag 15. februar 2010

helvete, lukka igjen

skulle jo bare liksom få noe og sove på.. men neida... der ble d tvang på lukket.... første spørsmål i døren i mottak: Tonje, har du tatt amfetamin? ha ha... ikke tatt en dritt... 4 netter uten søvn før eg kom inn og to søvnløse netter her.. og for mangen andre pga meg... vasket gulvene i natt... og de prøver og dope meg så jævli ned på sobril.. men biter jo ikke et sek... ha ha.. og ga vekk en dose i går... har faen me ikke bedt om beroligende.... står så fint i d jævla innkomst skrivet at eg ble oppfattet som svært manisk og måtte beskyttes mot meg selv... ha ha.. e faen me ikke lov og ha d bra lenger... og de tørr ikke skrive meg ut... i morgen kommer Lill og ska ta vurdering på meg.. psyken min på vop... håper hun sier de kan sende meg hjem.. selv om d var røde sauen me svarte bein uten hode og monster skyer som skulle ta meg på isolatet i natt... og hjemme hos meg no var d masse politi i gangen og en rosa elefant og en grønn liten mus på soverommet mitt som ville hjelpe meg... men no e eg tbake på lukket.. me 4 strikkeprosjekter og et hekleprosjekt.. og så ska de liksom ha meg t og slappe av.. men har ikke ro... klarer ikke konse over noe nesten... så blir litt ditt og litt datt...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar