torsdag 21. januar 2010

od og sykehus

fikk ikke sove på søndag.. tankene tok overhånd og eg sto opp og tok endel piller.. gikk og la meg igjen og etter en liten stund føltes d som hjertet skulle hoppe ut av meg.. ringt DPS og spurte om d var farlig og ta 50 levaxin. og hun ringte bakvakt og så kom d sykebil her på 5 min.. og hadde tatt 150 stykk og ikke 50.. men turde ikke si d. så ble d blålys og hele pakken t akuttmottaket.. de prøvde og pumpe meg.. men d var ikke så vellykket.. for d hater eg virkelig.. de klarte og få ned litt kull, men ikke nokk for de...

ble masse blodprøver og 5 ekg`er på litt over en time.. så ble eg tilkoblet noe trådløse hjerte overvåknings greier... de påsto at eg var dehydrert og at de var nødt t og gi meg veske.. noe eg ikke kan skjønne.. for drakk jo endel t alle pillene.. så fra søndag t onsdag ble eg liggende på overvåkningen me hjerte overvåkning, veske og fastvakt.. fikk først lov og gå på do alene.. men d skar seg og endte i en times sying.. men var ikke så ille.. hun var bare jævli treig.. he he..

de lovet meg på mandag at eg skulle slippe lukket.. men i går sendte de meg likevel t lukket me psyko bilen.. fikk konstat overvåking på lukket.. skikkelig irriterende... hater og ikke få gjort noe uten at de ske overvåke meg..

prøvde jo ikke ta livet mitt.. fikk bare litt panikk når eg tenkte på alt eg hadde spist i helgen og ikke fått spydd like masse.. levaxin tar eg jo for forbrenningen.. så derfor ble d masse av de..
men d var visst veldig farlig i følge alle de legene eg har snakket me..
har ikke turd og spise siden eg ikke har hatt dulcoer me meg.. har jo ikke hatt en dritt.. gått i nattis siden søndag.. ha ha..

1 kommentar:

  1. ooooii,150 piller er jo skummelt nok,selv om det ikke var en dødelig dose...og tydeligvis en ikke så behagelig opplevelse..Håper det går bra med deg?

    klem

    SvarSlett