mandag 22. februar 2010

iohferqug

så var vi sperret inne på lukket igjen då... od på fredag... etter 3 turer på legevakten for å sy.. siden eg ble skrevet ut på onsdag... ble litt kutting på haraldsplass og.. først på halsen og brystet.. sying.. så på foten.. ennå mere sying.. og sekcuritas vakt på meg... var ganske desperat etter og skade meg og de fjernet alt som kunne brukes, og store deler av natten og dagen etter satt han og holdt meg i armnene... og midt oppi alt så tror eg at han lå ann på meg.. ville gi meg nr hans, og han drev og strøk på meg, fortalte kor pen og flott eg var osv.... ha ha... ser jo helt jævli ut.... men angrer på at eg ikke tok i mot nr hans.. for han var ganske pen... he he..

så ble d håndjern og purke bil t lukket på lørdag... og no ska eg være her t eg ska på dps på onsdag...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar