tirsdag 16. februar 2010

helvete for et liv

fikk en skikkelig ut av meg selv opplevelse i natt.. fra og være rastløs og knuse et bulde eg trodde var av plast t 3 mellomstasjoner t isolatet, eg kommer smått t meg selv i d de lukker døren t isolatet og oppdager barberbladet som ligger på buksen og dra opp buksebeinet og kutte for full kraft og styrke og fort.. på 10 sek var gulvet fullt av blod og dammen ble bare større og større og så var de ca 15 personal og 1 lege der inne, de tar foten høyt opp og legger meg på rygg på gulvet. personalet prøver desperate og stoppe blødningene me og knytte hånklær rundt leggen som for ble gjennom synket av blod.. flere hadde panikk i ansiktene og eg nøt at d bare rant ut.. d var blod alle steder...dyner på gulvet så de slapp og stå i alt blodet noen av de.. dunket hodet i gulvet og svimte av.. så ble også hode holdt fast.. armene i hver sin retning og en fot trøkt inn i veggen.. noen sier de må ringe 113.. men får ikke me meg ka som skjer. plutselig flyr eg over gangen og inn i beltene. de surrer og surrer bandasjer rundt foten.. legen ringer kirurgisk.. men finner ut at hun ska prøve og sy.. i 4 timer syr de meg, 2 sykepleiere hjelper t og en prøver og roe meg.. eg synger.. høyt.. de hadde ikke tid t de andre pasientene.. dårlig samvittighet. etter 4 og 1/2 time i belter slippes eg løs og går rett i bakken.. legen var bare halv ferdig med og sy... resten skulle de ta på dag tid... gikk noen timer før vi for avgårde t legevakten.. rett inn. slapp kø. 2 leger sydde i 1 og 1/2 time... foten veker.. veldig...

ingen søvn i natt heller.. 7 dager... og no hadde eg samtale me legen og hun sier eg må hjem og sove.... kom jo for faen me inn fordi eg ikke hadde sovet på 4 dager... og no når eg har NULL kontroll på livet mitt så ska eg skrives ut.. ja ja.. livet mitt e visst ikke verd noe...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar