fredag 1. januar 2010

blir gal....

e på dps`n og feiret nyttår. var veldig koselig.. bare fast på avd... d eg missliker mest me julen og sånn e maten.. liker heldigvis veldig lite av alt sammen.. men blir dessverre masse snop.. t min store fortvilelse...

og alle rundt har jo vært litt ekstra på passelig pga innleggelse pga hjerterytmen... fikk en liten aha opplevelse der...man tenker jo alltid at man ikke e SÅ syk som de ska ha d t osv.... at sånne ting ikke skjer meg..

får endel kommentarer på vekt nedgang av personalet og andre pasienter... synes d e kjempe flaut, for eg har jo ikke gått ned så masse.. og har lagt på meg litt igjen og...

måtte på clas olson og kjeøpe meg ny vekt på onsdag når eg kom t dps. hadde glemt min hjemme... men den e litt rar då.. så vet ikke om eg veier mere eller mindre på den nye enn d eg gjorde på den gamle...

ska ut en tur i morgen og kjøpe meg litt garn... får aldri nok av d.. he he

1 kommentar:

  1. ikke greit å slite med mat jeg vett jo alt om det.
    du vett.

    bra du hadde det koselig da på nyttår.

    er skummelt det med hjerte osv med deg.
    du må vite det er seriøst!

    å du må stå på <3

    klemmer Fra gina på nettby.

    SvarSlett