søndag 17. januar 2010

åååååååå

for å si d sånn så gleder eg meg IKKE t i morgen tidlig... nettopp slukt 40 dulco`er og resten av coctailen min... så får vel snart hoppe i seng så eg kanskje får noen timer på puten...

e søkt t hk6 no..(sf enheten) men synes d e bortkastete ressurser.. ska jo ikke være der, de vil ha meg på meds, men ska få prøve meg på dps i samarbeid me hk6.. så blir L 3 dager i uken, lege en dag, kanskje flere. møte me psykolog og overlegbe fra hk6 en dag i uken.. følge etter alle måltider og ekste samtaler utover dagen... blir null vekt og dulco`er på meg.. noe eg IKKE gleder meg t..

men vet jo at d må t visst eg ska bli bedre... men e skremmende d og... følte meg passe dum i helgen, på hytte tur me en venninne og søsteren.. og gjett ka eg hadde i bagen? jo vekt og 40 dulco... må ha luktet død og helvete på den dassen..
men drakk ikke.. kan ikke d.. for mye kcal.. får helt fnatt av d...

nei no tror eg at eg sier natta...

2 kommentarer:

  1. FØRTI dulco!?!?!? Å, men i himmelen vennen.. Jeg merker jeg blir kjempe bekymra for deg! Håper virkelig du får hjelp for sf'en din! De må da se hvor alvorlig det er..
    God natt <3

    SvarSlett
  2. djeee,hadde død om jeg tok så mange dulco...jeg var opp i 10-12 på min høyeste dose..

    håper du får nok hjelp,og at du klarer å trappe ned på dulco,noe som ikke er lett...

    SvarSlett