lørdag 12. desember 2009

sykehus

ble i går innlagt på akutten etter og vært på legevakten og snakket me de og tatt noen prøver... eg skjelver i hele meg og klarer nesten ikke gjøre noe, svimmel og litt giddalaus.. og d har bare blitt verre hver dag siste uken.. så i går dro mamma meg me på legevakten.. var der i 3 timer, kor eg var inne hos legen og 2 og 1/2.. og han ville jo ikke sende meg hjem. så sendte meg videre t sykehuset.. og eg ble drit stresset for var liksom d siste eg skulle i julen i år.. men men.. var jo ikke planlat akkurat.. så ble tatt 7 EKG på på under 10 timer.. 11 blodprøve glass i 2 omganger..
og no konkluderte legen me at de fleste blodprøvene var greie, og EKG var stabil og ikke alvorlig forstyrret.. men at d e elektrolytt forstyrrelser på hjerte.. noe som kommer av all oppkastingen og alle dulcolaxene... sa hannes svar på dette var og bare slutte og spy... he he... og så måtte eg drikke mere for var dehydrert... men klarer jo aldri drikke nok...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar