mandag 7. desember 2009

jævla faens dritt!!!

e så jævli sint no... klikker.. seriøst.... bare ss og od tanker og legger planer... orker ikke dette dritte mere..

bare lagt og grene no... vil hjem.. vil under jorden...

ble drit skuffet på møte... for plutselig var HK6 der og de fant ut at bulimikere ikke skulle være innlagt.. at d var bare masse gratis mat då... og at visst eg ville slutte på avf pillene så klarte eg d selv... eller så kunne eg jo bare legge meg inn på sandviken.. som om de vil ha meg.. helvete...
no har eg liksom gått og forberedt meg på alt som skulle skje fordi eg var blitt lovet d... men no skjer d værtfall ikke noe før etter 13 februar... så no har eg mistet hele motivasjonen.. no driter eg i alt og alle... ska kjempe me nebb og klær om og få alle medsene sjøl no før eg reiser.... orker ikke behandlings systemet mer.. e tydligvis ikke syk nok eller tynn nok t og ha rett på hjelp.. har ikke riktig sykdom... faens jævla fitte system.... lurer på om eg bare ska reise hjem i dag... orker ikke mere no...

2 kommentarer:

  1. uff da vennen! det hørtes IKKE noe bra ut!! huff... du må ikke skrive deg ut jaffal!! bli der litt til.. det har gått 3 måneder, ikke tenk på å skade deg.. og hvertfall ikke det værre! du er ei flott jente selv om du ikke ser det selv. kjempegla i deg.

    SvarSlett
  2. fy faen så fucked! "gratis mat" *provosert*
    stå på vennen, ikke gi deg. du har like mye krav som hjelp som en hver annen person i dette landet. dessverre er helse norge noe skrudd..!!
    ikke gi opp. *sender styrkeklem*

    SvarSlett