fredag 14. mai 2010

kaos

d e kaos i hodet mitt fortiden... drit deppa og bare vil skade meg og dø i ene øyeblikket.. og masse framtidsplaner og ideer og energi i andre.. men kroppen e ennå veldig sliten fysisk så blir ikke mye som blir gjort.. men tankekjøret gir seg aldri.. endten d e KJEMPE posetivt eller KJEMPE negativt... redusert endel av medsene mine og pga at blodprøvene ennå e veldig dårlig og at man ska visst ha minst mulig rett etter blodoverføring... og fikk jo endel så...

men om eg får t bake alle medsene mine kommer vel ann på om eg får meg hjemme syk 2-3 ganger for dagen... e no på lukket ennå.. ble litt halloi i går for fikk akutt infall om å gjøre d slutt og de nektet og slippe meg ut selv om eg hadde utgang.. så ble leger og politi og legevakt og over igjen på tvang... isolat på meg og depho i ræven når vi kom t bake.. var ikke happy for å si d sånn... men sovnet no grinene mens AM strøk på meg og kalte meg jenten sin.. var litt godt.. blitt veldig glad i den damen etterhvert..

45 innleggelser på akuttmottaket på psyk no... fy faen.. e bare 25 år.. og gjelder bare voksen psyk..

livet mitt e tragisk

1 kommentar: