tirsdag 6. april 2010

jævla dritt system

e så dritt lei hele systemet no at eg eksploderer snart og hopper ned fra blokken... orker ikke mere psyk tjeneste... spyr av hun.. faen og at eg ska t syden på lørdag.. vil bort no... men kan ikke ødelegge ferien t alle me d... så får vel vente t eg kommer hjem.. trenger og kutte... bu hu.... holder ikke ut... d eneste som får meg gjennom dagene e maten som ender i dass og avf pillene får ut litt dritt og vekten går ned... hater og være så jævli feit og stygg... sikkert ingen som hadde sett forskjell på meg om eg hadde hoppet ned 7 etasjer... d værste e at d frister så jævli at eg går me et sug i magen konstant og at eg tror eg kommer t og gjøre d.. kjøpte avf piller i dag... og eg som liksom har sluttet...
eneste eg ser fram t i syden e og finne et apotek og kjøpe me meg masse piller hjem så eg kan ha fest for meg selv...

e bare så dritt lei og takler faktisk ikke psykiatrien akkurat no... ska t psykologen på fredag.. men d tror eg at eg trenger no...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar