mandag 15. mars 2010

lukken for 500 gang

hobbymessen gikk rett t helvete i helgen.. ja de hadde ikke annonsert at de hadde annet enn teknisk hobby i år.. så kom lite folk som var intresert i mine ting.. hadde liksom prøvd og holde meg litt oppe og tenke posetivt ang messen.. men ville bare bort i går. så så fort eg kom t bake t dps hev eg innpå en boks levaxin... ble masse styr.. fikk ikke være alene. ambulansen kom, 3 stykk i bilen.. men nektet og være me.. så kom bakvakt for å snakke me meg... så etter mye styr kom purken og kjørte meg t lukket... ble plasert rett på skjermingsrommet.. og de gikk vel fra meg i 5 min... og eg hadde jo seff barberblad meg.. så kuttet.. to ble veldig dype, gikk ned i muskelen.. måtte sy 4 kutt... og belter ble d på meg og... arg... ååååååå blir så sint... og så kommer legen i dag og barre sier at han skriver meg ut så får eg se om dps ville ha meg t bake... jævla dritt lege.. men fikk komme t bake på dps...

1 kommentar:

  1. jeg synes ikke du får mye bra behandling! det virker som om du blir sendt frem og tilbake som en pakke :( du fortjener så mye bedre og jeg håper virkelig at det snart venter bedre dager for deg vennen! virkelig!! <3

    SvarSlett