onsdag 18. november 2009

innleggelse

fikk i går beskjed at d blir lenger innleggelse på meg no i nær framtid. etter bomben kom me alle avf pillene og spyingen, så har de egentlig tatt d ganske alvorlig. spes psykologen. skammen var stor me og fortelle d, for selv om eg har hatt diagnosen i 10 år og sf i 16 og vært gjennom behandling før.. så har d etter eg flyttet for meg selv for snart 2 år siden tatt skikkelig av. og eg e mere fanget enn noen sinne. eg e redd for å gå gjennom dette. redd for å misslykkes. eg ska foreløbig ikke være på noen sf avd, pga avslag fordi eg var for "syk" ikke alle steder er kryttet opp t somatisk og ikke alle kan håndtere selvskading og overdoser ol. ikke d at eg sier d e d eg ska gjøre. for no har eg ikke vært på lukket siden august. eller kuttet meg på 9 og 1/2 uke.. men når de tar fra meg dulcolaxen og muligheten t og kaste opp.. så blir eg redd.. men ska prøve og bruke personalet så masse eg kan..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar